onsdag 28 mars 2012

Lovely Yankee Candles

 

Hej på er!


Måste bara tipsa er om en kampanj som Dalani har just nu. Jag vet att det är många som bara älskar Yankee Candles. 
Just  nu har Dalani en kampanj som ger er upp till hela 50% rabatt på utvalda ljus. Så skynda in och fynda, de kommer gå åt fort.
Men innan ni springer iväg och bli medlemmar, följ instruktionerna här nedan.


OBSERVERA! INNAN NI BLIR MEDLEM, LÄS NEDAN!
Till er som vill få en invite till dalani.se:

1. Man måste vara medlem för att kunna handla på hemsidan, blir ni medlem direkt på sidan så tar det några dagar att bli godkänd.

2. Om ni vill bli godkända direkt och dessutom få en rabattkupong värd 150 kronor så skicka eran mejl i en kommentar till mig så skickar jag en invite till er (ni får alltså INTE registrera er på hemsidan innan ni fått min invite)

3. Det går inte att skicka en invite till er som har en mejladress som slutar på _ innan @ (ex berit_@hotmail.se), så skriv gärna en annan mejl som jag kan skicka inviten till. Vill ni inte att jag publicerar adressen så skriv det i kommentaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar