torsdag 22 mars 2012

Jobba jobba..

Bild lånad från www.google.se


Har jobbat en hel del den senaste tiden så bloggen har blivit lite lidande. Men jag lovar att det ska bli bättre, lite iaf!

Men det är värt att jobba lite extra för att sen kanske kunna boka en resa till hösten!
Behöver få lite ny inspiration, sen vill jag bara komma iväg med familjen.

Sitter och kollar på Boka smart, man kan hitta riktigt billiga resor där!
In ock kika om ni också planerar att resa..
Själv skulle jag så gärna vilja åka tillbaka till Rom. Helt fantastiskt där!

6 kommentarer:

  1. Fin och intressant blogg!

    SvaraRadera
  2. trillade in och kan inte få ur huvudet att jag känner igen dig från någonstans, har du/haft familjeliv möjligtvis?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo det har jag haft en gång i tiden. Har inte vi barn som är lika gamla?

      Radera