lördag 4 februari 2012

Sketch this out!


Jag sitter väldigt mycket i ett program som heter SketchUp. Det är roligt att använda och man ser verkligen hur allt kommer att se ut när det är på plats
Här har ni några bilder på hur vår nedervåning kommer att se ut och även hur vårt sovrum.

Vi bor i ett hyres parhus just nu. Så större renoveringar är ganska off limit.
Men jag försöker komma på lösningar och hitta inredning som får det att se nytt å snyggt ut utan att behöva göra nå större förändringar (dock har plånboken en del invändningar). 

Jag hoppas på att vi ska hitta ett hus en dag och då kommer renoveringsklubban användas flitigt!

(skulle ni vilja ha hjälp med att utforma ert hem? skicka iväg ett mejl till mig så berättar jag mer vad jag kan hjälpa till med!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar